Πέμπτη 16 Ιουνίου 2022

Δωράκια αποφοίτησης!

Μια ολόκληρη χρονιά έφτασε στο τέλος!

Μια χρονιά γεμάτη ποικίλα συναισθήματα,

πολλή δημιουργία και πολλές όμορφες στιγμές!

Τα μεγάλα απειρωτάκια μου,

αποχαιρέτησαν το Α΄ Νηπιαγωγείο τους,

ως είθισται

κρατώντας στα χέρια τους την Αρετούσα,

μια μολυβοθήκη- σαραντοποδαρούσα,

κάτι σα μεταβιβαστέο στοιχείο με πολλές αναμνήσεις 

από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο  

που θα κοσμεί το γραφείο τους! 









και τα μικρά μου απειρωτάκια,
όμορφα καπελάκια,
που έχουν κάτι από την ανεμελιά του καλοκαιριού!




Συνήθως για τα αγοράκια- προνήπια ετοιμάζω
χαριτωμένα φιδάκια, καθώς όμως  πολλά αδέλφια τους 
έχουν φοιτήσει στο Α΄ Νηπιαγωγείο μας
το έχουν ήδη στο σπίτι τους!



Τα παιδιά ζωγράφισαν στις τσάντες
την πιο όμορφη σχολική τους ανάμνηση,
(υπερίσχυσε το Νηπιαγωγείο Δάσους)
για να βάλουν μέσα τους ατομικούς φακέλους εργασιών,

 (οι οποίοι βάρυναν πολύ όπως διαπίστωσαν μόνα τους)
         κι κάποιες όμορφες εκπλήξεις που είχαμε δημιουργήσει!

Μαζί τους πήραν και τα πορτρέτα τους,

το << Λεξικό των συναισθημάτων >>

που δουλέψαμε ασχολούμενοι

με το πρόγραμμα ατομικών και κοινωνικών δεξιοτήτων

<< Βήματα για τη ζωή >>

και την << Πινακοθήκη των συναισθημάτων >> ,

την οποία και θα σας παρουσιάσω

λεπτομερώς σε επόμενη ανάρτηση!

Όλα αυτά ανήκουν πια στην οικογένειά τους,

για να τα έχουν και να τα χαίρονται και στο μέλλον.

Τους τα παραδίδω

την τελευταία ημέρα

 με πολλή αγάπη, περηφάνια και ιδιαίτερη χαρά.  

Κατέκτησαν τόσες γνώσεις και δεξιότητες,

οπλισμένα και πανέτοιμα να ξεκινήσουν το νέο τους ταξίδι!

Ζήτησα όμως κι εγώ κάτι από τα παιδιά! 
Να υπογράψουν στο αγαπημένο μου μακό 
για να έχω κι εγώ ένα όμορφο αναμνηστικό!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου