Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

Μουσική, χαρά και δημιουργία

Είναι πολύ εύκολο να παρατηρήσει 
κάποιος πόσο πολύ αγαπούν τα παιδιά τη μουσική. Αγαπούν να τραγουδούν και να χορεύουν,
 να δημιουργούν μόνα τους τραγούδια και να χτυπούν παλαμάκια με το ρυθμό της μουσικής. 
Αισθάνονται το συναίσθημα της μουσικής 
αλλά και ενθουσιάζονται 
με το άκουσμα των μουσικών οργάνων.
Αγαπούν πολύ να αναγνωρίζουν κάτι το οικείο. 
Να αναγνωρίζουν ένα μουσικό όργανο, ένα τραγούδι.

 
Βήματα για τη ζωή 

ΜΑΘΗΜΑ 7ο:ΜΕΡΙΚΟΙ / ΟΛΟΙ

Μετά τις προτεινόμενες δραστηριότητες 

του μαθήματος και σε σύνδεση 

με το Πολιτιστικό Πρόγραμμα Μουσικής, 

ακούσαμε διάφορα είδη μουσικής,

 βρήκαμε τα όργανα που πρωταγωνιστούν

και προετοιμασμένοι πολύ καλά,

δουλέψαμε πάνω σ΄αυτό το φύλλο εργασίας :






Στο 8ο ΜΑΘΗΜΑ

ΑΝ-ΤΟΤΕ / ΓΙΑΤΙ, ΕΠΕΙΔΗ
κατασκευάσαμε τα δικά μας μουσικά όργανα
( από χαρτόκουτα )
και σκαρφιστήκαμε όμορφα στιχάκια!


ΑΝ ήμουν μουσικό όργανο ΤΟΤΕ θα ήμουν κιθάρα 
ΕΠΕΙΔΗ η μελωδία της σε πάει ταξίδι μαγικό!!!


ΑΝ ήμουν μουσικό όργανο ΤΟΤΕ θα ήμουν ντέφι
        ΕΠΕΙΔΗ σκορπίζει ανεμελιά και κέφι!!!
        
     ΑΝ ήμουν μουσικό όργανο ΤΟΤΕ θα ήμουν                                    βροχοποιός
    ΕΠΕΙΔΗ με μαγεύει ο γλυκός του ήχος!!!

ΑΝ ήμουν μουσικό όργανο ΤΟΤΕ θα ήμουν τύμπανο
 ΕΠΕΙΔΗ με τον ήχο του τον τρελό
 σε ξεσηκώνει για χορό!!!
https://www.youtube.com/watch?v=xVjxs6wf2JA
Η ορχήστρα των χρωμάτων!

Μάθαμε ότι ο μαέστρος διευθύνοντας μια ορχήστρα
έχει απέναντί του όργανα πνευστά, 
δεξιά κι αριστερά έγχορδα και κρουστά! 


..




κι αφού τους βάλαμε σε σειρά, 
καθίσαμε κι εμείς αναπαυτικά κι
απολαύσαμε το εξής μουσικό κομμάτι:
https://www.youtube.com/watch?v=V5mW-Fwh93M 

Στο μάθημα αυτό προσεγγίσαμε και τη μίξη των χρωμάτων με τη βοήθεια του καταπληκτικού τραγουδιού " Στο χορό των χρωμάτων " 
σε στίχους-μουσική του Γ. Σακελλαρίδη, 
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ζευγαράκια, 
κάθισαν στα τραπεζάκια 
απέναντι το ένα από το άλλο 
με τις δακτυλομπογιές τους 
και σηκώνοντας τα μανικάκια τους 
 δουλεύοντας συνεργατικά 
στο φύλλο εργασίας τους 
εκτελώντας τις οδηγίες του τραγουδιού. 
ΑΝ μια κίτρινη  σταγόνα ακουμπήσει την μπλε κάνουν ΤΟΤΕ το πράσινο χρώμα! " κ.ο.κ. 







Κάθε σχολική μας χρονιά είναι γεμάτη από μουσική.
Τούτη τη χρονιά όμως στο Νηπιαγωγείο μας
 έχει την τιμητική της!
Καλό βράδυ σε όλους μας!!!

2 σχόλια:

  1. Έχετε ένα βραβειάκι κι από μας...καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...έχετε την αγάπη μας!!! Ευχαριστούμε πολύ Ειρήνη, χαιρόμαστε τόσο πολύ!!! Καλή συνέχεια και σε σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή